پیمانکاری تاسیسات مکانیکی ساختمان

گرمایش از کف

اجرا با روش P.I.S
در اين روش از عايق آکوستيکی مخصوص گرمايش از کف پایپکس (PIS) که وظيفه ساپورت لوله ها را از طريق برآمدگی های روی عايق دارد، استفاده می شود. اين روش بهترين روش اجرای سيستم گرمايش از کف می باشد. اين عايق فقط مخصوص لوله های 16 و 20 ميلی متری پايپکس طراحی شده است و استفاده از اين عايق بالاترين راندمان سيستم گرمايش از کف را برای کاربر فراهم می آورد. اين سيستم برای اولين بار در ايران توسط متخصصان پايپکس در اين شرکت طراحی و توليد شده است. از مزايای اين عايق وجود چفت هايی به صورت نری و مادگی می باشد که موجب می گردد عايق حرارتی در کف به صورت بدون درز اجرا شود که اين امر پرت انرژی از کف را به حداقل می رساند.

 تماس با ما :

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و اجرای سیستم گرمایش از کف با ما در ارتباط باشید:

مهندس نجفی : 09125494430
دفتر فنی : 66175871-021

بررسی مزایا و معایب گرمایش از کف در ساختمان:
احتمالاً در بررسی ساخت و ساز پروژه خود به این نتیجه رسیده‌اید که برای تأمین انرژی گرمایی آن از سیستم گرمایش از کف در ساختمان استفاده کنید. اگر به مطالب عرضه شده در اینترنت توجه کنید، طرفداران و منتقدین این سیستم هر کدام پیشنهادها و انتقادهای خاص خود را دارند که ممکن است شما را با ابهام مواجه کند. ما در گروه کلینیک ساختمانی به تام تصمیم گرفتیم که پدیده گرمایش از کف در ساختمان را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم و مزایا و معایب آن را عنوان کنیم. قضاوت در این مورد را به شما به عنوان مخاطبان اصلی به تام واگذار می‌کنیم.

گرمایش از کف ساختمان به چه شکلی اجرا می‌شود؟
اجرای گرمایش از کف ساختمان نیاز به تمهیدات خاصی دارد و باید با استفاده از مواد و مصالح متناسب با نوع سیستم گرمایشی اجرا شود. در مطالب قبلی (بررسی سیستم گرمایش از کف در ساختمان) این موضوع را به طور کامل بررسی و جزئیات آن را شرح دادیم. بنابراین در این مطلب قصد وارد شدن به جزئیات آنها را نداریم و تنها مروری بر کلیات آنها خواهیم داشت.

در این شیوه، لازم است که بین سیستم گرمایشی و کف ساختمان از یک لایه عایق استفاده شود که مانع از خروج گرما از کف ساختمان می‌شود. میزان تراکم لوله‌ها و یا سیم‌های حرارتی مربوط به سیستم گرمایشی، توسط مهندسین سازه و مهندسین انتقال حرارت انتخاب می‌شود و معیار اصلی آنها، میزان سرمای آب و هوا در آن منطقه است. متصل بودن این لوله‌ها یا سیم‌ها به یک منبع مرکزی باعث انتقال گرما و گرم شدن بخش‌های داخلی ساختمان به کمک گرمایش از کف ساختمان می‌شود.

سایر خدمات مرتبط :

        (طراحی و اجرای سیستم موتورخانه مرکزی)                                (اجرای چیلر,برج خنک کن و هواساز)

          (اجرای لوله کشی سردو گرم و فاضلاب)                                  (طراحی و اجرای استخر,سونا و جکوزی)

2 thoughts on “اجرای سیستم گرمایش از کف با سیستم P.I.S”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *